20.3.07

Monòleg amb la Justícia (1 de 8)

6 comentaris:

Poeta per un dia ha dit...

Així m'agrada, així m'agrada,... fomentant la pirateria de còmics!!

Gemma Puig Masip ha dit...

Quin post tan interessant... el seguiré amb atenció, ai the comic world and me... a long long love story ;)!

Xtonets!

Josep Maria Augé ha dit...

Poeta, ja saps que soc un traficant de cultura, essent-ne tu un dels principals clients del negoci...qui et faria més bé les fotòcpies dels llibres que em demanes?Qui fa la vista grossa quant t'amagues els llibres sota el jersei a Abacus?;P

Ai la red little, que és un de les principals expertes del comic japonès del páis...tot un elogi per part teva,jeje..

Me'n vaig cap a dutxar, que ja faig tard!!

Fins ara!

Poeta per un dia ha dit...

Cert Antitot,... havia oblidat el dia que gairebé m'enxampa el segurata i tu, al darrer moment, vas distreure'l amb una passos de ballet rus.

Quoèlet ha dit...

Jajaja!!! Molt bo, Poeta. Aquests pasos de ballet anaven inclosos amb una malla ben arrapada i saltironets en plan Nureyev al voltant de les caixeres??? Un document gràfic d'aques moment seria impagable, companys.

Salute!

Gemma Puig Masip ha dit...

Home tant com una de les expertes del manga O_O sóc senzillament una consumidora de l'art japonés... ^_^!

Nanit!!